Изтървах сроковете за участие в класиране

Модератори: svetlio.varna, Pisobella

Изтървах сроковете за участие в класиране

Мнениеот TigerBG » 08 Юли 2017, 15:15

Здравейте хора,

Аз съм студент втори курс, специалност Арабистика. Вече две години съм част от ФКНФ и уча този рядък език. Бих казал, че тази специалност е наистина атрактивна, но напоследък започнах да губя интереса си към нея и ми се прииска да се прехвърля в друга такава - Южна, Източна и Югоизточна Азия. Бих желал да понауча и японски. Та проблема, е че изпуснах сроковете за подаване на документи, които бяха до 1 Юли. Та въпроса ми е - възможно ли е да подам документи и да се включа от второ класиране и в крайна сметка на есен да започна обучението си в тази специалност или за съжаление прекалено късно осъзнах, какво всъщност желая?
TigerBG
В началото бе словото

Благодарил (а): 0 пъти.

Re: Изтървах сроковете за участие в класиране

Мнениеот Хаос » 08 Юли 2017, 18:56

Проучи дали има възможност да се прехвърлиш от една специалност в друга в твоя факултет и при какви условия. За целта се свържи с отдел "Студенти".
TigerBG написа:...Та въпроса ми е - възможно ли е да подам документи и да се включа от второ класиране и в крайна сметка на есен да започна обучението си в тази специалност или за съжаление прекалено късно осъзнах, какво всъщност желая?

Ще цитирам някои части от Правилника за приемане на студенти в Софийския университет "Св. Климент Охридски" за учебната 2017/2018 г.:
...
Чл. 21. (1) Кандидат-студентите подават документи за класиране и валидират информацията от кандидатстудентския си запис в електронизираната система лично или чрез други лица от 19 юни до 01 юли 2017 г. (без неделните дни) в Информационния център на Ректората.
...
Чл. 22. (1) След срока, определен в чл. 21, ал. (1), не се приемат кандидатстудентски документи.
...
Чл. 32. В класирането участват само кандидати, отговарящи на условията на настоящия Правилник.
...