Сергей Игнатов ще е новият министър на образованието

Модератор: Lord

Сергей Игнатов ще е новият министър на образованието

Мнениеот Unforgivable » 18 Ное 2009, 11:11

Сергей Игнатов е новият министър на образованието, младежта и науката. Това заяви вчера в парламента премиерът Бойко Борисов, след като досегашният министър...

http://klassa.bg/news/Read/article/4959 ... 1%82%D0%BE

Здравейте! Аз съм студент в НБУ и ми е интересно какво мислите за новия министър на образованието, който е бивш ректор на НБУ, тоест последния такъв! Аз съм горд, че точно него избраха, защото съм сигурен, че той ще въведе много промени в образованието разбира се в положителна насока и, че той е точния човек за поста! Очаквам с интерес вашите мнения!
Unforgivable
В началото бе словото

Благодарил (а): 0 пъти.

Re: Сергей Игнатов ще е новият министър на образованието

Мнениеот Jamesmagno » 18 Ное 2009, 17:32

Страхотна новина :) Добра крачка към по-добро :) Игнатов е страхотен човек и специалист - твърдя го от личен опит. Мисля, че няма как това да не означава подобрение :)
How am I supposed to explain to my son why two men are getting married when I don't have a son and also who is this kid??
Аватар
Jamesmagno
The best things in life aren't things

Благодарил (а): 1403 пъти.

Мнениеот Pisobella » 18 Ное 2009, 17:52

освен да се надявам, че ще се спре с убиването на българското образование, друго няма кво. Само времето ще си покаже. Дано този човек си върши работата както трябва >.<
Изображение
"Искам да мога да накарам светлината да разказва истории в тъмното."
click me !! ---> http://z0r.de/63
Аватар
Pisobella
Автентичната котка

Благодарил (а): 128 пъти.

Мнениеот MidwinterSun » 18 Ное 2009, 18:05

Еми... бил е ректор. Бил е вътре В системата. Мисля, че можем да си позволим да му възложим някакви надежди...
Целта на Истинската котка е да си живее живота мирно и тихо, с възможно най-малка намеса от страна на човешките същества.
Всъщност почти като при истинските хора.
Изображение
Аватар