Само на мен ли ми се струва НЕ нормално???

Какво обичате да правите в свободното си време? Къде обичате да излизате?

Модератори: FloWersOfEviL, Smoking Mirror, Мила, thegirl

Само на мен ли ми се струва НЕ нормално???

Мнениеот couldy » 08 Сеп 2010, 20:32

Здравейте!
Чудя се с мен ли нещо не е наред, че ми пука какво ще работя УТРЕ, когато завърша? Аз съм студентка...вече трети курс и когато ходя на лекции все си мисля, че там не седим за да си губим времето, а за да предизвикаме малкото си мозък да работи. Четох някъде из форумите че "колега" искал да стане "човек" когато завърши....чудесно... и аз искам :))) и когато седя и слушам поредната лекция по управление и виждам колко несправедливо ме "управляват" на работа се опитвам да предизвикам дискусия с моите колеги, на което обаче.... те ми отговарят че нямало какво да се обсъжда, нямало за какво да си говорим...нямало смисъл да се оплакваме - всеки се спасява както може... и темата се приключва!!! Извинявам се ако и други мислят така, но аз не съм съгласна, че няма какво да се обсъжда по този въпрос, особено от хора които в момента излизат на пазара на труда, и че аз трябва да си мълча когато виждам какво става около мен. Наистина ли толкова много сме се изкривили, че дори в тази "институция" вече е забранено да се обсъжда положението в България... точно там където ни учат "как трябва да бъде" ? Надявам се някой по-разговорлив от моите колеги да каже - нормално ли е ние младите да се стремим да променим мисленето на по-възрастните, от които зависи нашето бъдеще... все още...! ... или трябва да се примирим с положението, да гледаме като "овце" и толкова.... Мерси предварително!
couldy
В началото бе словото

Благодарил (а): 0 пъти.

Re: Само на мен ли ми се струва НЕ нормално???

Мнениеот invisible » 08 Сеп 2010, 20:45

couldy написа: и когато седя и слушам поредната лекция по управление и виждам колко несправедливо ме "управляват" на работа се опитвам да предизвикам дискусия с моите колеги