ЕВРОПЕИСТИКА

Подфорум към Философския факултет

Модератор: Плазмодий

ЕВРОПЕИСТИКА

Мнениеот la_cazadora » 04 Авг 2007, 11:53

Аз съм кандидат студент тази година и имам реална възможност да попадна в Европеистика с английски. :) Та, кажете нещо за специалността си.
1. Става ли?
2. Какво и е хубавото и какво лошото?
3. Полезни ли неща учите в първи курс?

Последното го питам, в случай, че реша да се прехвърлям след първата година. :wink:
Изображение
Аватар
la_cazadora
Драскач

Благодарил (а): 0 пъти.

Мнениеот д-р_Хауз » 04 Авг 2007, 13:12

а ти, ако си сигурна, че ще влезеш МО в су, няма ли да искаш да се прехвърлиш право после-вижда ми се по-логично? Да скочиш от мо на европеистика му се вика от трън та на глог. Имам един познат, дето учи европеистика в СУ и е много доволен, но на него му харесва най-много, че можеш да запишеш 2 езика факултативно и с другите два, които знае много добре става полиглотче. В европеистика се учи от всичко по малко, прилича на културологията, поне в СУ е така!
д-р_Хауз
От дъжд на вятър

Мнениеот la_cazadora » 04 Авг 2007, 14:06

а ти, ако си сигурна, че ще влезеш МО в су, няма ли да искаш да се прехвърлиш право после-вижда ми се по-логично?

Идеята ми е да се прехвърлям от Европеистика в МО, а не обратното. :wink: Аз подредих желанията си така:
1. МО
2. Политология
3. Европеистика
4. Минало и съвремие на Югоизточна Европа

След успеха от приемните изпити едва ли ще вляза МО или Политология. Европеистиката е първата специланост, за която балът ще ми стигне. Ако стане така, въпросът е да избера Европеистика в СУ или Политически науки в НБУ. Ако избера НБУ, съ сигурност ще уча мечтаната дипломация. Ако избера СУ обаче има опасност да не мога да се прехвърля МО и .... ще стане сложно.
Изображение
Аватар
la_cazadora
Драскач

Мнениеот FTF » 04 Авг 2007, 17:02